zaterdag 28 mei 2016

38 km


Vandaag weer samen gelopen met Marjo.
We vertrokken om 08.30 uur richting Bronnigerstraat.


 Daar troffen we deze mooie grote zwam aan!

Verder richting Gasselte door naar Gieten. 
Daar even pauze gehouden....
Hier kwam ik erachter dat ik mijn stappenteller vergeten was in te stellen....
0 km gelopen....haha
Gelukkig heeft Marjo er ook eentje om!


In centrum Gieten even een sanitaire stop bij de Jumbo ....

 Overgestoken bij de rotonde en langs de parallelweg naast de N 34 langs de Fuchsia kweker....
Met het bordje voor bezoekers richting de weg...?

 Met de haag net te hoog om de planten te kunnen zien....
Door richting de camping in Gasselte door het bos.




Grote camping .... Hier was ik nog niet eerder geweest!



Door het bos verder langs het nije Hemelriek

 Dit stukje hadden we de vorige keer ook gelopen....



Andere afslag genomen, door naar het Boomkroonpad.

Rolderstraat overgestoken en richting Grollo gelopen.
Vlak voor Grollo het fietspad richting Borger genomen en de Strengenweg opgegaan.


Daar een lekker sterk bakkie koffie gedronken en een sanitaire stop gehouden.

Toen via de Koesteeg door Borger weer richting Buinen....

rondje van rond de 38 km...
Ik heb heerlijk gelopen, zonder dipje of lichamelijke ongemakken!
Fijn!
De eerste lange tocht zit in de benen....



Sportieve groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten