woensdag 20 juli 2016

Dinsdag eerste loopdag


Dinsdagmorgen de start van 06.00 uur!
Al vroeg mijn wekker gezet en de auto buiten de poort gelaten!
Het was al een drukte van belang in de stad...
Alvast mijn bandje laten scannen om bij onze afgesproken plek te kunnen komen.
Daar marcheerde het leger in rap tempo voorbij! 


Wij hadden bij dit bord afgesproken, maar dat bleek dus de startplaats voor vandaag...
Marjo haar bandje ook gescand, dus daar gingen we....


 De Waalbrug over

Militairen kwamen ons in rap tempo voorbij...



Even een rustpauze 

 Het beste is om daar ook bij de militairen gebruik te maken van het sanitair. 
Dat houden ze tenminste netjes bij!
 Samen even een broodje eten!



 De doedelzak weer aan....



Hier werden beelden voor SBS 6 opgenomen.
Moesten we toch even klieren met de cameraman, 
die had zijn prijskaartje vergeten van zijn broek te knippen....

100 jaar terug in de tijd.....



 Gezellige muziek onderweg!


 Alles blauw!


 In verschillende dorpen staat het gemeente bestuur inclusief burgemeester te klappen en te groeten...

 He, nog meer Drenten onderweg...



 Deze mannen hadden een mooi liedje over hun lege kratjes bier!
Super leuk gedaan!!



Opstopping voor de Waalbrug... 
Hier vielen de mensen bij bosjes om...
Marjo was ik kwijtgeraakt in de drukte.... gelukkig vonden we elkaar weer na de finish.


 En bijna bij de finish!

 Zo, de kop is eraf!
We zijn binnen na een warme wandeldag!


Even mijn oude klasgenoot gedag zeggen!
Edwin van het schip is met zijn vriend het duo Wipneus en Pim....wat een feest!
Na het uitzwaaien van de vrijwilligers die de 100 km liepen, 
ben ik op zoek gegaan naar mijn bus...
Dat bleek nog niet zo makkelijk....
Uiteindelijk gevonden en heerlijk terug naar de camping!!
.....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten